W Trollhättan dalej przebywają syndycy i nadal wszystkie decyzje są formalnie zatwierdzane przez syndyka. Sytuacja jest niezwykle skomplikowana z prawnego punktu widzenia, gdyz syndyk ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić do inwentaryzacji przedsiebiorstwa i sprzedaży majątku. Wynika to z obowiązków . W przypadku SAABa oba j syndycy maja świadomość trwającego procesu kupna i ze decyzje podejmowane winny umożliwić normalna dzialnosc firmy , tak aby tzw. substancja nie ulegla zniszczeniu. Na szczęście obaj syndycy współpracują blisko z kierownictwem firmy i podejmują tylko abslutnie niezbędne – z prawnego punktu widzenia – kroki.
Jeśli wszystko się powiedzie, dnia 15 lutego obaj syndycy winni złożyć wniosek o wycofanie procesu likwidacji firmy.
Jak podkreślił jeden z nich, Peter Törngren : W firmie SAAB czuje się ogromna sile zespołu.
Link poniżej to rozmowa z glownym „strategiem” produktu SAAB i dwa modele w ruchu: 9-4 X oraz 9X Biohybrid:
http://www.automotorsport.se/tv/?m=14406
Filed under: Uncategorized |
W firmie Saab czuje się ogromną siłę zespołu.
W sumie nic dziwnego przy tak niespotykanej na skale światową sile miłośników JSM. Wiecie co …. może to bardzo osobiste ale przyznam się Wam , że czuję się dumny będąc Polakiem patrząc na nasze zaangażowanie w SSC 🙂
AIR, szczęściarzu: Może by tak jakieś streszczenie do tego filmiku. Nie dałem rady nauczyć się szwedzkiego….
(Szczerze zazdroszczę Ci znajomości tego języka bo sam musiałem przez ostatnie miesiące bazować na googletransach.)
mesel: Ja najbardziej byłem dumny jak się dowiedziałem, ze Aero felgi do Saaba Ronal produkuje w Rzeczypospolitej. Co z tego, że reszta jest ze Szwecji, Niemiec USA… i tak jeżdzi na „naszych” kółkach!!!