Pozytywne wieści z Trollhättan


Ruszyła produkcja w Trollhättan. Na początek w tempie ca 100 samochodów dziennie,  wg  tempa 28 na godzinę. Oznacza to w praktyce,  ze do momentu osiągnięcia pełnej wydajności  produkcja dzienna będzie trwała z przerwami, żeby zdążyć  zbudowac bufor magazynowy . Istnieją  lekkie obawy, ze na początek moze nie być  regularnych dostaw materiałowych, ale fabryka zaczyna się rozkręcać. Jako pierwsze ruszyło malowanie  nadwozi.  Drugi w kolejności wydział  gotowy do startu to montaż.  Należy  pamiętać, ze w praktyce  start jest niemal od zerowej aktywności  i z pustymi magazynami. Jednocześnie  firmy związane z dostawami dla Saaba tez wycofują wymówienia  i wznawiają  produkcje oraz serwis. Zatrudniaja tez ponownie pracownikow. Do takich firm naleza np. Lear , produkujaca siedzenie oraz „podsufitki” do nowego Saaba  9-5, Saaba 9-3  Cabriolet  i  Saaba 9-3. Po osiągnięciu  pełnych dostaw dla Saaba Lear będzie zatrudniał ca 106 osób w dziale produkcyjnym.  Inna firma, która  tez wycofała wymówienia i świadczy usługi dla Saaba, to firma Premier, zajmująca  się  serwisem  nieruchomości na terenie fabryki. Tutaj prace otrzymało na razie  80 osób.

Fabryka Saaba w Trollhättan jest fabryka ” kompletna i efektywna „,  co oznacza, ze szybko jest w stanie przestawić  się na nowe technologie i nowe rozwiązania.   Linia montażowa produkuje jednocześnie kilka modeli samochodów. Wg ocen fabryka jest tez otwarta na nowe idee, co umożliwia stosowanie nowych rozwiązań bez szukania decyzji w rozbudowanych strukturach  biurokratycznych.

Grafik  dostawców części i materiałów dla Saaba .

______________________

Pamiętacie tego jedynego SAABa V4 z silnikiem V8?

Kilka dodatkowych zdjec. Osobiscie preferuja czerwony kolor 🙂

_____________________

Cos dla dzieci, zeby od małego przyzwyczajały  się do marki 😀

_____________________

Szwedzki Auto, Motor& Sport, ankieta.  Wiem, już  było, ale to są nowe wyniki:

Co chciałbyś zobaczyc na nastepnej okładce ?
(1297 glosow na 20100313)

Nowy  Saab 9-1 grafik for resultat 22,1%
Nastepna generacja  9-3 grafik for resultat 30,8%
BMW 5-serie grafik for resultat 10,2%
Mercedes  C-klasa grafik for resultat 4,2%
Porsche 918 Spyder grafik for resultat 9,3%
Koenigsegg Agera grafik for resultat 8,1%
R8 Spyder grafik for resultat 4,5%
Mercedes E-klasa Cab grafik for resultat 1,7%
Jaguar XJ grafik for resultat 5,2%
Peugeot 5008 och Renault Scénic grafik for resultat 3,9%

_____________________

Na ceny używanych 9-3  trzeba będzie poczekać.  Tymczasem dla przypomnienia :  znacie? no to posłuchajcie  : Oh, Laura – wlasciwie tylko Frida Öhrn w nietypowym wykoanniu :  Release me …

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: