Na wiosnę się przyda. VIP auto z okazji SAAB Re-born


Z ostatniej chwili:

Gelly  kupił Volvo.  Co lepsze? Saab w rekach Spykera i wprowadzenie na giełdę  w Sztokholmie czy Londynie czy właściciel z Chin? Droga Saaba  doprowadzi do jego wzmocnienia i uniezaleznienia  – w pewnym sensie – od kaprysów właścicielskich.

Z ostatniej chwili II:

Za rok 2009 Spyker wykazuje  strate 22,9 milionów euro ( odpowiednio : 23, 8 za rok 2008)

Przychody spadły  do 6,6 milionów Euro ( 7, 8 za rok 2008) z

Po ogłoszeniu raportu finansowego kurs akcji spadł o ca 3 % i byl notowany poziomie 3.20 euro.

Zrodla: branzowe media szwedzkie, holenderskie, światowe. Raport Spyker Cars

______________________

zanim pojawi się taki jak na okładce  Auto Motor Sport i zanim na przykład stanie sie naszym ten piękny, zjeżdżający już z taśmy nowy 9-5

–  ur-Saaby, ortodoksyjne  Saaby krokodyle,  Saaby NG , 9-5, 9-3 – wszytkie czasem potrzebują opieki. Ponieważ nie rozróżniam  członków stowarzyszenia i forumowiczow czy tylko czytelnikow saab.loga, dla wszystkich wynegocjowałem taka ofertę. *  Dla mnie wszyscy są dumnymi właścicielami  Saabów.  I dobrze, ze są tacy , którzy to rozumieją.  Wiec  na wiosnę  przyda się na pewno  poniższe, przeznaczone dla wszystkich Saabarytów i

tylko na hasło: „Saabaryta”,

Z okazji nowej ery Saaba !!!

Dla posiadaczy Saabów, których wiek jest do lat 5 rabat na usługi  wynosić będzie 15%
Dla posiadaczy Saabów, które są starsze niż 5 lat rabat na usługi wynosić będzie 25%
( pod hasłem usługi rozumiemy tylko  robociznę)
Oferta  jest ważna od 1 kwietnia do 30 maja 2010.

Na samochody zastępcze oferujemy rabat w wysokości 30%

Telefon : +4822 701 70 00.  Prosimy o umówienie się na wizytę.

VIP Auto

=========================================================

* Stwierdzam jasno: nie mam żadnego osobistego interesu,  swoje  własne zniżki i rabaty negocjuje sam.


Oferta powyższa jest  wyrazem uznania dla SAABa.  I moim ukłonem dla Was, P.T. czytelnicy

_____________________

Die Toten Hosen i Wunsch Dir was- Zażycz sobie czegoś…


komentarzy 10

  1. Jedni mówią o zniżkach, inni je załatwiają. Brawo Justyn!

    • Zawstydzasz mnie 😉 Dziekuje 🙂

      • hmmm…. mam starsze 9.5 Aero 2001 i nie zgodze się z przedmówcą,
        ze odwalają parataninę, mechanicy znają się na robocie jak nikt inny. Może kiedś odwalali, ale to już historia. wloe autoryzowany serwis niz szope u gosci ktorzy potrafia olej zmienic. Dobranoc ;o)

    • to fajnie, że zapraszają starsze samochody ,ja bym pojechał z samej ciekawości – a że teraz trwa akcja Wiosenna kontrola za 99,- PLN to bym na pewno podjechał i sprawdził umiejetnosci pana Jasia z szopy ;o)))))
      Ja sprawdziłem auto po zimie – warto było !!! ;o)

  2. Hmm, Muszę być szczery, choć to zaboli. Ja po 8 latach „stołowania się” u nich zrezygnowałem z usług VIP Auto ze względu na błędy jakie zaczęli popełniać i odalać „partaninę”. Obawiam się, że ta zniżka mnie jednak nie skusi:( ,a wrócę jak dowiodą, że był to chwilowy kryzys.

    • Hm, jedni lubią gruszki, drudzy jabłka…i nie każdy ma sad.
      Lepiej robić coś w salonie markowym, aniżeli u p. Jasia…
      Osobiście lubię p. Jacka i mój Aero jest otoczony opieka przez niego.
      Po prostu daje ludziom szanse wyboru. Wynegocjowalem mile zniżki i gest. Ty nie musisz korzystać, jeśli nie chcesz. Przymusu nie ma .

  3. No i pięknie 🙂

  4. […] oferty na serwis w VIP Auto.  Na hasło Saabaryta dla wszystkich posiadaczy […]

  5. […] o akcji serwisowej w VIP Auto, gdzie na hasło ” Saabaryta”  ”saaboholicy” otrzymają znaczący  rabat na […]

Skomentuj

