Fabryka w Trollhättan


Viktor Muller w rożnych wywiadach powtarza, ze produkcja nowego modelu, 92 lub 9-2, jest  bardzo priorytetowa i ze projektanci Saaba juz pracuja nad pierwszymi zarysami.  Na efekty jeszcze musimy poczekać.

______________________

Dziennikarze TTELA.se  jako jedni  z nielicznych  mieli  okazje zobaczyć z bliska fabrykę Saaba. Pozwolę sobie zaprezentować istotne fragmenty reportażu.

Fabryka  Saaba w Trollhättan nie pracuje jeszcze na pełnych obrotach, ale powoli zaczyna wchodzić na wysokie obroty. Wśród 60 fabryk samochodów w Europie jest jedna z najnowocześniejszych i  najbardziej efektywnych.  Gdyby Saab został zamkniety- na szczęście  tak się nie stało – trudno byłoby uruchomić  inna produkcje aniżeli samochodowa.

Wg Gunnara Bruniusa, szefa produkcji w Saab Automobile, własnie GM -owi zawdzięcza fabryka , ze jest w pełni nowoczesna i ze na jednej zmianie moze równolegle produkować  kilka  typów Saaba. Teraz Saab jest niezależny i należy wykorzystać do maksimum możliwości produkcyjne. Gunnar Brunius dodaje,z e same pieniadze to nie wszystko, ważne, żeby ludzie tez chcieli pracować dla firmy. Zeby byli z nią ciałem i dusza.

Na linii produkcyjnej  można zmienić ” narzędzia” do produkcji nowego modelu w przeciągu ca 10 minut. Jest to najbardziej efektywna linia w Europie.

Przystosowanie fabryki do budowy nowego 9-5 oraz 9-3 cabrio kosztowało ca 1,1 miliarda SEK.

Więcej zdjęć z fabryki   tutaj. /zewnetrzne okno, ttela.se/

____________________________

Bernie Williams with David Benoit Just Because

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: