Adrian Hallmark, the Fighter


Adrian Hallmark, 47, powiedział w wywiadzie dla AutoNews,  ze zrezygnował z pracy w stabilnej firmie produkującej samochody  na rzecz wyzwania w Saabie.

„Musialem zdecydowac, czy chcę  robić te same rzeczy do końca zycia czy tez chcę  czegoś nowego”.

Zdecydował się na coś nowego i przystąpił do pracy z marką, która miała sprzedaż w roku 2009 na poziomie ca 39.903.  Adrian Hallmark  ma w  planie  osiągniecie   globalnej  sprzedaży   Saabów na poziomie ca 120.00  już w roku 2012. Liczy, ze na rynku amerykańskim w roku 2011 Saab sprzeda ca 15.000 samochodów.  Modelem „pociągowym ” ma być nowy 9-5, który zacznie docierać do klientów    w USA w sierpniu 2010.  Poprzedni model był cenowo ca 5 % poniżej Audi A6.

Adrian Hallmark ostatnie kilka tygodni spędził na spotkaniach z dealerami na wszystkich najważniejszych  rynkach, przedstawiając im plany biznesowe i cele sprzedazy.

___________________

Kudos , Mr. Hallmark

___________________

Plakat reklamowy Saaba z metra w Sztokholmie

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: