Nowy 9-5 na teście drogowym


W upalny dzień najlepiej „wsiąść do pociągu byle jakiego, nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet..”. tak naprawdę  byłaby to przerażająca podroż.  W rzeczy samej najlepiej wsiąść do klimatyzowanego ” kupe” nowego 9-5, ostawić temperaturę na przyjemne 19 stopni, włączyć dobra muzykę i pojechać w długą trasę, krętymi, równymi drogami Szwecji. Dopóki starczy paliwa… i jeszcze kawałek dalej.. może do Nordkapp?

(Film : Saab Oficials)

Steve z Saabunited.com jako pasażer podczas jazdy po torze przeszkód :

( Film: Steve Wade)

Źródło zdjęcia i jedna z doskonałych recenzji nowego 9-5 : autoblog.com.

________________

Viktor  Muller i Jan Åke Jonsson zaczynają    ujawniać detale wokół nowego 9-3, jaki powinien pojawić się na rynku w 2012 roku. .

30 osobowy zespól projektantów   pracuje nad kształtem  nowego 9-3. Szefem grupy jest Brytyjczyk Simon Padian. Nowy 9-3 będzie budowany nadal na mocno technologicznie zmodyfikowanej platformie  Epsilon 1, ale będzie miał zdecydowanie mocniejsza , „saabowska” formę. Przód będzie w stylu nowego 9-5.

Platforma Epsilon to obecny 9-3 SS, lecz w nowym projekcie  będzie to praktycznie nowa architektura, nowe technologie . Pierwszy Saab z funkcja start-stop.

Nie ma jeszcze „przecieków” fotograficznych, czekamy z neicierpliowsica.

Do słuchania : Gary Burton i Makoto Ozone. Przyjemności.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: