Tak wyglada prezentacja medialna nowego Saaba 9-5


Od kilkunastu dni 250 dziennikarzy z najważniejszych rynków  „saabowskich”  ma  okazje „dotykać” nowego 9-5. Nie tylko dotykać, ale jeździć nim, zwiedzać fabrykę, rozmawiać z projektantami, konstruktorami. Poznawać samochód „od środka”. W rezultacie prasa światowa jest pełna bardzo pozytywnych recenzji . Nowy Saab 9-5 spotkał się z ciepłym  przyjęciem . I to jest ważne, gdyż daje marce szanse na odrodzenie.

Jak wygląda taki program medialnego zapoznawania się zarówno z samochodem oraz z marka?  Zobaczmy to na  krótkim filmie, który w ciągu kilku minut pokazuje program medialnej prezentacji Saaba 9-5.

Enjoy it.

Saab Up!

Reklamy

Jedna odpowiedź

  1. Chciałoby się powiedzieć: „ładnie grają panie doktorze prawda?”. Gdyby miało to dotyczyć koncertu.
    Właśnie, że to był koncert. Koncert, który grał na naszych wrażeniach wzrokowych (głównie), na naszych emocjach (bo ta 95 ka udana jednak jest), koncert również wygrywany na naszych marzeniach (i któż nie chciałby być posiadaczem jednego, z tych prezentowanych na zdjęciach ?).

    Dlaczego nie zostałem dziennikarzem ważnego pisma motoryzacyjnego? Być może też bym tam był…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: