Kampania reklamowa Saaba


Kampania Changperspectives + Move Your Mind

Wraz z powrotem marki SAAB na rynek sprzedaży aut rozpoczęła się kampania reklamowa Saaba. Na obecne działania marketingowe zostało zaplanowane 150.000.000 USD. Dla porównania : w roku 2008 GM przeznaczył  na reklamę  Saaba  ca 25 .000.000 USD, na rok 2009 było zaplanowane ca 8.000.000 USD, Spoty reklamowe zaczynają pojawiać się w radiu, telewizji, prasie oraz w internecie.

Kampania pod hasłem  Changeperspective , zaplanowana i koordynowana przez firmy  McCann Erickson oraz Lowe Brindfors,  wprowadza  nową myśl przewodnia  Saaba : Move Your MInd . Jest to  internetowa, lecz rozbudowana wersja filmu poniżej. Warto ją odwiedzić, gdyż została wzbogacona o nowe elementy. Kampania  kładzie nacisk na czysty design,korzenie skandynawskie oraz efektywne osiągi Saabów.

___________________

___________________

W czerwcu 2010  na rynku szwedzkim sprzedano:

Saab 9-3 : 708 (  czerwiec 2009 :  555)

Saab 9-5 :  130 nowych Saabow 9-5 ( czerwiec 2009:  295 )

Razem  czerwiec 2010 : 838  sztuk ( czerwiec 2009 : 850).

Pierwsze półrocze 2010 :  3216 sztuk ( pierwsze półrocze 2009: 4202)

Dane obejmują samochody rzeczywiście ZAREJESTROWANE .

Należy pamiętać, ze nowy Saab 9-5 dopiero wchodzi na rynek,stary model 9-5 przestano  produkować  już dawno temu,  marka była na granicy zniknięcia z rynku i dopiero podnosi się  z kolan.

_____________________

Zabawna strona dealerow holenderskich. Warto poświecić  minute na staranne przeglądnięcie napisów. D Nawet nie znając nederlandzkiego  lecz znając szwedzki/angielski/niemiecki można  zrozumieć 🙂 Saab Challenge everyone

Saab Up!

____________________________

Jako bonus dzisiaj strona Music Super Cirkus. Można zobaczyć kilka ciekawych reklam z rynku szwedzkeigo. Niekoniecznie Saaba. 😀

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: